sobota 24. října 2015

Nestíhám, ale svačím a co je u mě nového

Přišel podzim...
A s ním nový semestr...
A s ním i stovky nových nečekaných povinností...
A s nimi asi o tisíc procent méně volného času...

A to je taky důvod toho, proč se tady dlouho neobjevil žádný článek (ale jak jste si mohli všimnout už v nadpisu, na takovou věc jako je jídlo jsem si našla čas vždy, to zas jo!). 
Podtrženo - sečteno, tento krátký úvod vás měl obeznámit s tím, že má neaktivita na blogu má co dělat hlavně se začátkem nového akademického roku a se záplavou úkolů a povinností, které se sesypaly na mou hlavu hned po prvních hodinách a já, která jsem byla zvyklá po většinu semestru nic nedělat a až zkouškovém pořádně zabrat, se najednou těžko rozkoukávám v situaci, kde se po mně chce práce z hodiny na hodinu! Jaká drzost!


Ale protože mám dnes konečně trošku volna, rozhodla jsem se vám dnes po dlouhé době "ukázat" a seznámit vás s tím, co je u mě nového:
  • Again: Začala jsem po roce chodit do školy a těžko to snáším.

  • Ve škole jsem se ale seznámila s novýma fajn lidma a všichni se (kromě učitelů) zdají být moc v pohodě.

  • Poprvé jsem byla v menze a pokud ten zážitek pondělní houbový kuba napraví, budu tam chodit i dál (protože každý se může někdy seknout aneb "brynzové halušky" bez brynzy a s 0,0001 g masa ve formě špeku)

  • S příchodem chladnějšího podzimního počasí pro mě skončilo období pití vody a ke slovu se dostává ČAJ!

  • Poprvé jsem ochutnala tolik opěvované batáty (ale podezřívám je, že šlo pouze o převlečenou drahou mrkev).

  • Začala jsem si užívat chuť dýně. V polévce, přílohách, hlavních jídlech, dezertech, všude...Aneb sbohem, cuketo!

  • Skořice je v tomto období můj nejlepší kamarád. Óóó, jak se ta vůně hodí k podzimnímu sychravu! Kdyby to šlo, sypala bych ji snad i na brambory.

  • V biopointu na Hlavním nádraží v Praze jsem objevila loupák s makovou náplní a nová závislost byla na světě.

  • Koupila jsem si los za 10 Kč a vyhrála jsem dvacku! ouyeah! (Padla na ten loupák).

  • Asi po 15 letech jsem dostala antibiotika. (Zázvor nezabral).

  • A nakonec - už je to tu zase - začínám se těšit na Vánoce...jo!

A příště snad už něco trošku obsáhlejšího,
Těší se,
Ký :-)

P.S.: A co je nového u vás? 

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Genderová studia na Fakultě humanitních studií UK. :-)

      Vymazat
  2. Zmínka o batátech mě pobavila :D Přesně tuhle větu pronesl kamarád, když jsem mu tuhle dobrotu naservírovala.
    Jinak čaje teď také piji po litrech, studenou vodu z kohoutku si v chladném počasí úplně nedovedu představit :D

    OdpovědětVymazat