neděle 27. září 2015

Novinky v kuchyni č.6

Nevím jak vy, ale sama si na podobných blozích moc ráda prohlížím fotky různých dobrot a potravin a nechávám se jimi inspirovat, abych se pak mohla opičit a koupit si to všechno jídlo taky!
I vy se dnes můžete inspirovat u mě, tentokrát již po šesté.

Jdeme na to! :-)

OVESNÉ VLOČKY S BRUSINKAMI EMCO
Jemné vločky mám ze všeho nejraději, protože je z nich ta nejlepší a nejkrémovější ovesná kaše! Většinou si kupuji ty z Lidlu, ale podobné prodává i značka Emco. Cenově jsou na tom lépe ty lidlacké, proto u mě většinou vedou. Emco však přišlo s vločkami ochucenými - buď  s oříšky a karamelem nebo s brusinkami. Zkoušela jsem oboje a za oboje palec hore! Na kaši mi však přijdou škoda, a tak je většinou přidávám do jogurtu či tvarohu. Chutnají vám tyto vločky?




OVOCNÉ SMOOTHIE Z LIDLU
Tyto lahvičky mě velice mile překvapily. Koupila jsem je v rámci XXL týdne v Lidlu, kdy jedna lahvička (tuším že 330 ml) stála kolem 30 Kč! Nekup to! Jednalo se o čistě ovocné smoothie bez žádných přídavků a chutnalo božsky, obzvlášť to s mangem.


MÜSLI SRDÍČKA S BRUSINKAMI
Tady není co řešit - je to malé, roztomilé, v růžové krabičce a má to tvar srdíček. Všechno co má tyto parametry mě dostane :-D. A ještě to chutná dobře!


CELOZRNNÉ TĚSTOVINY ALNATURA
Většinou si kupuji celozrnné špagety opět v Lidlu a opět kvůli příznivé ceně. Tyto celozrnné farfalle z DMka jsem dostala, takže nevím kolik stály, ale chuťově jsou moc dobré. Mohli jste je u mě vidět v receptu na cuketovou omáčku. Jaké těstoviny používáte vy?


TOFU PAŠTIKA PATIFU
Nejsem zrovna zastáncem různých vegetariánských pomazánek a ráda si naopak pochutnám na kvalitní masové paštice třeba s mandlemi či brusinkami, Na tuhle tofu paštiku jsem ale slyšela jen samou chválu, a tak když jsem se v srpnu balila na vodu, při rozhodování co si vzít sebou ke snídani na chlebík, jsem zvolila právě tu. A volba to nebyla vůbec špatná a za příchuť rajče - olivy si tato paštika zaslouží jedničku!


MÜSLI KOLEČKA S MEDEM
Od značky Zemanka jsem již vyzkoušela několik podobných produktů - slané i sladké. Tyto medové sušenky se na můj vkus sice dost drobily, ale chuťově opět skvělé. Jen tak na svačinku či k dopolední kávě ideální. :-)


RACIO KNÄCKEBROT
Tyto knäckebroty jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Dávám si je s různými pomazánkami, šunkou a sýrem či místo pečiva k salátům. Myslím, že jsou k sehnání ještě s česnekovou příchutí, ty ale nemám vyzkoušené. Neměli jste?


MANDLOVÉ MLÉKO ECOMIL
Ano, ano, ano! Když jsem poprvé vyzkoušela mandlové mléko od značky Alpro, byla jsem poměrně zklamaná. Chuťově bylo sice dobré, ale žádný zázrak, jaký jsem podle ohlasů čekala, se nekonal. Když jsem si ale jen tak pro zajímavost koupila toto mandlové mléko, byla jsem nadšená! Chutnalo mi mnohem více než to od Alpra a rozhodně jsem ho nekupovala naposledy.


RAW PROTEIN TYČINKA BOMBUS
Tak tohle je za mě naopak propadák. Různé raw tyčinky mám moc ráda a tak když jsem viděla tuto s nápisem protein (a ještě ke všem s příchutí peanut butter!!!), musela jsem ji mít! No, po burákovém másle to nechutnalo ani trochu a celkový dojem v ústech byl...jak to říct...takový zvláštní. Tyčinka zanechávala takovou divnou pachuť a prostě mi nechutnala.


CEREÁLNÍ KAŠE NOMINA - ČIROKOVÁ
Různé kaše od této značky mám poměrně ráda a beru je jako příjemné zpestření mezi těmi všemi ovesnými snídaněmi. Nedávno jsem ve zdravé výživě narazila na tuto čirokovou, a protože byla v akci, hned letěla do košíku. Po tom co jsem zjistila, co to vlastně čirok je, jsem si ji udělala k snídani a byla jsem spokojená. Chutnala mi mnohem více než třeba jáhlová od této značky a skvělá byla i v kombinaci právě s kaší ovesnou.


DATLOVÝ SIRUP
Protože mi došel javorový sirup, chtěla jsem vyzkoušet nějaké jiné podobné sladilo, kterým si občas osladím nějaký moučník či přeliji tvaroh s oříšky. Sáhla jsem tedy po datlovém sirupu, který má krásnou tmavou barvu a na podobné účely bude jako dělaný. Jaké sladilo používáte vy?


Mějte se krásně,

10 komentářů:

  1. Páni to je věcí - a všechno vypadá skvěle! :-D To mandlové mléko mě hodně zaujalo - ještě jsem toto nikde neviděla :-D Datlový i javorový sirup chci už strašně dlouho vyzkoušet. A zítra asi půjdu pro ty srdíčka - často mám k snídaní bílý jogurt s muslim, takže bych to chtěla něčím zpestřit :-D Moc Děkuju za inspiraci! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :-). Jinak to mandlové mléko jsem kupovala v CountryLife, ale určitě ho budou mít i v jiných zdravých výživách :-).

      Vymazat
  2. Ty smoothie už jsem viděla ve více obchodech, možná ještě levnější jsou v Kauflandu, Tesco je taky dělá... Kupuji si vždy tak dvě do zásoby, když někam jdu a nestíhám si připravit svačinu. Vlastně u mě trochu nahradily müsli tyčinky, které mi přestaly chutnat :)
    Těstoviny od Alnatury jsou nejlepší na světě, to se musí nechat :D Stojí kolem 35-40,- podle druhu, což mi přijde fajn oproti jiným druhům... Kvalitní semolinové stojí taky 30 :)
    A čiroková nomina mě hodně zaujala, tu neznám, takže díky za tip!
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :-). Mně teda chutnala, i když názory na ní se dost liší :-D. Ale musím ji připravovat v mléku, ve vodě to není ono. Ale jako rychlovka je super a hodně mi vyhovuje právě napůl s ovesnými vločkami, to je pak kaše zase o něco zajímavější :-)

      Vymazat
    2. Noo, já když dělám nominu do vody, musím do ní rozmixovat nějaké sladké ovoce nebo aspoň med, jinak to tak není ono :D Tak ji zkusím radši nejdřív napůl s něčím :)

      Vymazat
  3. Tyto těstoviny z D8M jsem měla jen jednou a naprosto jsem si je zamilovala ,škoda že D8M není blízko nás :D !
    Naopak čiroková mě vůbec nechutnala,naštěstí zaujala mamku tak se o ni postarala :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě chutná, ale jak se říká: sto lidí - sto chutí. Ještě dělají nově "semínkovou" a "lahodnou", nezkoušela si? Docela by mě zajímaly.:-)

      Vymazat
  4. Tobě ta Raw tyčinka nechutnala? :O hej, teď jsem si ji koupila v Praze a za mě palec nahoru! :) Ale sto lidí, sto chutí... Jinak musli srdíčka zbožňuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechutnala a to podobne tycinky zboznuju. Nevim kde se stala chyba:-D

      Vymazat
  5. Ty musli srdíčka mám taky moc ráda :) to smoothie vypadá dobře, škoda že jsem ho také neukořistila :-/ a datlový sirup to je můj miláček :D

    OdpovědětVymazat