pondělí 13. července 2015

Moje NTC výzva: prvních 14 dní

Nedávno jsem publikovala článek o mé soukromé výzvě s aplikací Nike Training Club, která zněla: odcvičit všechny workouty z této aplikace do konce prázdnin (tj. pro mě do 30. září). Výzvu počítám od 29. 6. a dnes je to tedy 14 dní, co výzva běží a já pro vás mám malé shrnutí toho, jak se mi první dva týdny (ne)dařilo cvičit.



TÝDEN PRVNÍ
Sotva výzva začala, hned tu byl první zádrhel. Nesnesitelná vedra. Zatímco první polovinu týdne jsem se snažila cvičit podle plánu a párkrát jsem ho i překročila, ta druhá byla spíše ve znamení zmrzliny než ve znamení cvičení. :-D S vedry přišla lenost a s leností odpor k pohybu, který by znamenal něco víc než chůzi. A tak jsme si alespoň s mým milým udělali vycházku na Vítkov a po Praze, aby mé výčitky z neplnění výzvy nebyly tak velké (a taky abychom si mohli dát tu nejlepší točenou zmrzlinu v Antonínově pekařství na náměstí Jiřího z Poděbrad!)

I přesto si troufám říct,že počet odcvičených minut byl v prvním týdnu celkem slušný a já jsem odcvičila:
2 x 30 min z kategorie Get Lean, úroveň beginner
1 x 30 min z kategorie Get Toned, úroveň beginner
1 x 30 min z kategorie Get Strong,  úroveň beginenr
4 x 15 min z kategorie Get Focused (v této kategorii se jednotlivé workouty nedělí na úrovně obtížnosti)
1 x 5 min z kategorie Get Focused
Celkem odcvičeno: 9 workoutů, 185 min
Nejnenáviděnější cvik: froggers: z planku vyskočíte rozkročmo dopředu, aby vaše chodidla byla vedle vašich rukou - a zase zpět. A takhle pořád dokola, třeba minutu. Hnus, hnus, fuj, hnus!



(Chtěla jsem zařadit i nejoblíbenější cvik, ale pak mi došlo, že žádný takový neexistuje :-D)

TÝDEN DRUHÝ
Druhý týden jsem již výzvu plnila poctivěji a cvičila pravidelně každý den. Vedra ustála, času bylo více a já jsem postupně dojela všechny začátečnické 30ti minutové workouty. Tento týden mě již čekají ty 45ti minutové + doplňky z kategorie Get Focused. Začíná mě to docela dost bavit, i když tělo ráno pěkně pobolívá! Včera jsem si dala odpočinkový den, aby se tělo mohlo zregenerovat, ale dnes se do toho zase pustím naplno! :)

Druhý týden jsem odcvičila:
2 x 30 min z kategorie Get Lean, úroveň beginner
2 x 30 min z kategorie Get Toned, úroveň beginner
2 x 30 min z kategorie Get Strong, úroveň beginner
1 x 15 min z kategorie Get Focused
1 x 7 min z kategorie Get Focused
2 x 5 min z kategorie Geto Focused
Celkem odcvičeno: 10 workoutů, 212 minut
Nejnenáviděnější cvik: modified triceps press ups: aneb tricepsové kliky v jednodušší verzi. Nesnáším kliky! A ještě tomu tricepsové! Modified - nemodified! Vůbec mi to nejde a jsem zvědavá jestli se v tomhle směru trošku polepším, ale měla bych, protože jich udělám pár a za chvíli už vůbec nemůžu. Silák!




A jak cvičíte o prázdninách vy? Zvládli jste to v těch hrozných vedrech? :-)

3 komentáře:

  1. Dobře ty! Já teď maximálně skočím do bazénu, v tom vedru nemůžu nic dělat, mám nízký tlak. :/
    Těším se na podzim a inliny a na zimu a bruslení na ledu. To mě baví nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, kdybych to nepojala jako výzvu, rozhodně bych toho tolik nedělala a cvičila bych určitě méně :-D Často se musím nutit a ta vedra opravdu nepřidávají. Ale teď se snad počasí trošku umoudřilo, tak to jde lépe. :-) Mně se bruslení moc líbí, ale musím se přiznat, že to neumím (ostuda), takže raději kolo nebo obyčejná chůze :-).

      Vymazat
  2. Pekne si davas do tela :) !
    Me ty vedra ani nevadi protoze se budim hodne brzo tak chodim behat rano a kdyz se vydam na nejakou delsi trasu tak jdu vecer :).
    Ale cvcim jen kdyz neni vedro, jinak na to nemam :D (coz se hodilo treba dneska :D ) .

    OdpovědětVymazat