pondělí 18. května 2015

Jídlo jako životní styl II.: Losos s polníčkem a bramborovými chipsy

Krásný den všem!

Minulý týden jsem byla bohužel tak zaneprázdněna, že jsem nestihla vyzkoušet žádný nový recept z knihy Jídlo jako životní styl II. a v příští týdnech tomu asi nebude jinak, protože s blížícím se termínem přijímaček a státnic čas letí mnohem rychleji než bych si přála a na nějaké vyváření není vůbec čas.
Dnes jsem ale jednu rychlovku stihla, protože se jednalo o jídlo, které jen strčíte do trouby a nemusíte si ho dál všímat :-) Jedná se o "grilovaného" (v mém případě pečeného) lososa se salátkem z polníčku a rukoly a s pečenými plátky brambor.

Budete potřebovat (porce pro 2 osoby)

250 g lososa
250 g polníčku
150 g rukoly
400 g brambor
citron
tymián
olivový olej
sůl, pepř

Plátek lososa osolíme a opepříme podle chuti, zasypeme tymiánem a ugrilujeme nebo upečeme. Polníček s rukolou smícháme se šťávou z citronu, olivovým olejem, solí a petřem a brambory nakrájíme na tenké plátky, které dáme na plech vyložený pečícím papírem a upečeme. Hotového lososa servírujeme s bramborovými chipsy a salátkem z polníčku.

Foto z knihy



Můj výtvor





Kdo milujete lososa jako já, tenhle recept bude něco pro vás! Křupavé brambůrky fungují v kombinaci s lososem parádně a polníček a rukola skvěle doplní jeho jemnou chuť.

Celkově recept hodnotím pěti smajlíky z pěti!
:-) :-) :-) :-) :-)

Mějte se krásně, já se jdu zase ponořit do hromady papírů.


6 komentářů:

  1. Jé, lososa jsem neměla ani nepamatuju! A přitom ho mám tak ráda! Jenže je prostě všude drahý.. :/
    VYpadá to krásně :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také lososa mívám zřídkakdy - právě kvůli jeho ceně :-( Tohle byl poslední zbyteček z mrazáku, jinak myslím, že si ho zase dlouho nedopřeju. Ale je prostě nejlepší! A co teprve ten syrový v sushi, mňam! :-D

      Vymazat
  2. vypadá to moc moc dobře :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    Budu moc ráda, když se zapojíš.
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý název blogu :D !!
    http://dreammorebabe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat